Na stronie Blizzarda poświęconej Diablo III, znalazła się wreszcie opis Edycji Kolekcjonerskiej.
Przeglądając ją, postanowiłem napisać ten post, w którym będę pisał to, co mi do głowy od razu przychodzi. Aby przeczytać cały artykuł, kliknij "Czytaj Więcej"

      Jeśli mam być szczery, to jestem zawiedziony troszeczkę. Choć swoją kopię kolekcjonerki zamówiłem dawno temu w sklepie gram.pl, to wydawało mi się, że Blizzard nie zdradził nam całej zawartości pudełka. Czekając na kolekcjonerkę podstawki Diablo III, byłem bardziej niecierpliwy.

  

Kolekcjonerkę Diablo III zdobyłem prawie półtora roku po premierze. Niestety pre-ordery skończyły się zanim świat zorientował się, że owe są. Nie narzekam, ja przynajmniej w dniu premiery grałem na zwykłej wersji. Choć nie wiem czy można było to nazwać graniem (lagi od razu po starcie serwerów). Szukałem na różnych sklepach, nawet zagranicznych, ale cena czasem sporo powyżej tysiąca złotych nie była na moją kieszeń. Ale tutaj nastał dzień, w którym znalazłem kolekcjonerkę za 250zł. Przeliczając drobne w kieszeni, w starym portfelu, po kątach w pokoju zdałem sobie sprawę, że mnie stać. Kupiłem i kolekcjonerka dwa dni później trafiła do mnie. Jak dziecko, które dostało lizaka.

Kliknij, aby powiększyć zdjęcie!

Cena kolekcjonerki 259.00zł w sklepie gram.pl, w innych można kupić taniej. Ale mam bardzo dobre doświadczenie w z tym sklepem i wiem, że przesyłka do nie dotrze w dniu premiery, to dodałem te kilka złotych. Tym, co zobaczyłem na zdjęciu wyżej nie jestem do końca zadowolony. Dostaliśmy chyba najsłabszą kolekcjonerkę od Blizzarda. A trzeba przyznać, ta firma potrafi. Wystarczy popatrzeć nawet na kolekcjonerkę podstawki Diablo III, albo na kolekcjonerki dodatków do World of Warcraft.

Moja Opinia Co do Poszczególnych Przedmiotów Kolekcjonerki!

Muszę przyznać, spodziewałem się jakiegoś zbieracza do kurzu, którym była czaszka Diablo z podstawki. Tutaj dostaliśmy tylko podkładkę pod myszkę? Co lepsze?
*Kulisy Produkcji Zestaw DvD i Blu-Ray
 Osobiście jestem wielkim zwolennikiem takach płyt. Daje nam możliwość poznania gry ze strony, której w czasie jej przechodzenia nie widać. Bardzo spodobał mi się podobny materiał w kolekcjonerce podstawki i mam nadzieję, że poziom też z Reaper of Souls przynajmniej będzie na poziomie poprzedniczki.
*Ścieżka Dźwiękowa z Reaper of Souls
 Jest to jeden z najlepszych elementów tej kolekcjonerki. Niedawno na stronie Diablo III dostaliśmy próbkę owej ścieżki i jest ona jak dla mnie fenomenalna. Oglądając czyjeś przygody w becie też można usłyszeć muzykę z dodatku. Po prostu fenomen, Blizzard potrafi.
*Album Reaper of Souls
 Kolejny bardzo ciekawy element edycji kolekcjonerskich. Album z podstawki wygląda na prawdę solidnie, wysoka jakoś papieru i bardzo dokładne wykonanie. Przedstawione sceny czy wygląd postaci czy mobów nigdzie w gdzie nie znajdziemy, co sprawia, że album jest swojego rodzaju "jedyny w swoim rodzaju". Powtórzę się, że chce, aby owy album był choć na tym samym poziomie co z podstawki, a fajnie jednak by było, gdyby był lepszy.
*Wyjątkowe Cyfrowe Dodatki
 MAMY SWOJEGO PSA! Dobra, do rzeczy. Dostajemy "ogara", który nawet nie wiadomo co robi. Atakuje? Zbiera przedmioty? Właśnie nie wiadomo. Mogliby dać już te skrzydła Maltaela, tak jak i było w poprzedniej kolekcjonerce ze skrzydłami Anioła. Na forum Diablo III bardzo dużo osób pisało, że chce widzieć w dodatku skrzydła Maltaela, czyli anioła Śmierci. Lecz niestety.
Kolejną rzeczą są schematy do transmogryfacji przedmiotów. Mają one nam przypominać postać Maltaela... ale zaraz, komu to potrzebne?
*Diablo III na PC
 No i tutaj rzecz najważniejsza chyba. Gra... nie będę się rozpisywał co do moich oczekiwań, bo jest ich na tyle dużo, że sam się gubić zaczynam. Może następnym razem... :)